donderdag 26 augustus 2010

Anislipmatje en regenvizier









Vandaag liep ik weer eens door de Action in Tiel en zag ik een rol antislipmat liggen (vreemde zin maar hoe zeg je dit anders).
50 cm bij een meter voor 1euro25. Als echte Hollander kon ik dat niet laten liggen. En ik moet zeggen: het werkt prima. Sleutels, muntgeld, mobiel: je kunt het allemaal rammelvrij neerleggen en het loopt niet meer weg.
Verder was er vandaag een bui die de hele dag duurde: perfect dakjesfietsweer !! Ik heb nog een ietwat bekrast lexan schermpje over en ik besloot om daar maar eens de schaar in te zetten. Onderaan heb ik 2 kijkgaten gemaakt. Tijdens het rijden heb ik nu geen last meer van een aangeslagen scherm, ik kan er goed doorheen kijken terwijl mijn bril prima droog blijft. Het resultaat is niet echt goed op de foto te zien. Mijn blik vanuit de fiets is veel breder dan lijkt op de foto. Een blijvertje dus. Alhoewel het best warm was kon ik boven de 30 per uur blijven fietsen zonder last te krijgen van vocht... in regen- of zweetvorm. Om 3 uur werd het droog en was voor mij de lol er af...snel naar binnen dus ;)

Geen opmerkingen: