zaterdag 9 oktober 2010

Boodschappen doe je met de .....







Zo ziet een strada mét bagage er uit :




En zo zonder:






Dat er veel in een strada / Quest kan is wel bekend maar deze keer maakte ik het wel erg bont.
Ga maar na: 6 broden die heel moeten blijven, 10 rollen wc papier, 4 pakken meel, zak appels, bananen, 2 literfles wijn, 3 flessen schoonmaakspul, sla, tomaten, uien, olijfolie, 2 flesjes zeep en ga maar door.
Ik fietste trouwens comf0rtabel en eenmaal op gang gemakkelijk 37 per uur. Geen gedoe met parkeren, muntjes halen . Ik zet de fiets altijd vlakbij de ingang en stuif snel weg (moet vaak van omringende kids en ouders ;)

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik had vorige week met gemak een halve boodschappenkar in m'n Sinner Mango+. Daar zit ook zo'n 130 liter bagageruimte in. Grappige opzet van de foto's trouwens.

Corn-Dolly zei

Haha, leuke foto! Ziet er goed uit allemaal. Dat je die rollen papier kwijt kan. De maxiflessen zeep/schoonmaaktroep kan je vervangen voor Biotex, blokje Lux en potje groene zeep. Zelfde werking, zelfde grondstoffen, geen mooie ruimte vretende verpakking (lees water maar ook geen lekker luchtje), factor 10 goedkoper en gaat factor 10 langer mee.
Ik gebruik een gestripte kleine Doggyride kar met een Radical trekhaak.
De snelheid is er dan wel uit. 25-30 km/uur is wel het maximum.

marcel beekmans zei

hahahaha je kan gaan gugeren als boodschapperbezorger!