maandag 14 september 2020

Strada nr 229 VERKOCHT

STRADA 229 IS VERKOCHT


 Na zo'n 20 jaar ligfietsen ga ik er toch eens mee stoppen. Ik wil ruimte maken in mijn schuur en merk dat ik steeds minder vaak mijn ligfiets pak. Daarom komt deze strada te koop.

Strada 229 is mijn 3e velomobiel en de beste tot nu toe. Dat komt omdat de sporing perfect is. Met handen los van het stuur blijft hij rechtuit sporen. moet je geluk mee hebben, en dat is bij deze het geval.

Bouwjaar 2016,  6476 km gereden

SRAM X0  10 speed, 3 bladen voor.

Deelbare ashouder voor het kettingtandwiel incl reserve O ringen

Wim Schermer Racekap en dakje. 

Extra accu

Verder alle reserveonderdelen en gereedschap. Zie verder foto's op dit Blog.

Geen kras , kraakje of buts te zien. Autolak, dus geen UV-invloed

Totaalprijs 5000 euro. Ik verkoop geen losse onderdelen.

















5 opmerkingen:

Wim zei

Ik heb je advertentie gedeeld op www.ligfietsers.nl en er is interesse.

Waarschijnlijk heb je al een bericht gehad.

Wim zei

En volgens hem ook al gereserveerd voor hem.

Dat zou echt een supersnelle verkoop betekenen.

simply red zei

Hoi Wim, bedankt. Klopt, hij is gereserveerd. Er is buitengewoon veel belangstelling. Eigenlijk boven verwachting.

Wim zei

Ik las op het Nederlandse forum www.ligfietsers.nl dat de Strada zondag wordt opgehaald.

De koper is erg blij met deze aankoop.

Hij schreef ook dat hij flink was overboden, maar dat hij al een principe akkoord met de eigenaar had gesloten.
Goed om te lezen dat er nog eerlijke mensen bestaan die zich aan afspraken houden en niet altijd het onderste uit de kan willen hebben.

Wie goede dingen doet zal ook goede dingen ontmoeten.

En nu ga je dus een leven tegemoet zonder Simply Red. Het ga je goed.

simply red zei

Beste Wim, bedankt voor je reactie en je aardige wensen. Het verhaal klopt. En afspraak is afspraak. De nieuwe eigenaar was al snel zeer bedreven in het fietsen en sleutelen aan de Strada. Dat komt vast goed. De ligfietstijd was mooi, tijd voor wat anders.