zaterdag 29 mei 2010

Zaltbommel en CV voorbereidingen






Vandaag maar eens op de koffie bij Herman en Astrid. Ze zijn 2 weken op vakantie geweest en zodoende is er van een gezamenlijke rit niks gekomen. Ook vandaag zou dat niet lukken; er wordt een dakkapel op hun huis gezet en ze kunnen helaas niet weg. De koffie smaakte lekker en ik heb mijn durano's ( waarschijnlijk italiaans voor tuinslang of zo) kado gedaan aan Herman. Het werd uiteindelijk een bandenwissel want Herman had nog een ongebruikte Marathon Racer vouw liggen. En die wil ik erg graag, topbandje! Na een beetje kletsen over GPS , banden en vakantie weer alleen op weg richting de Waal. Om nog wat dieper in mijn strada te zitten heb ik de stoel nog 2 stapjes laten zakken. Gevolg is dat ik nu wat meer lig; de zithoek is kleiner geworden maar dit ben ik wel gewend. Ik voel nu helemaal geen wind meer als ik achter mijn schermje zit : gevolg is dat ik nu veel makkelijker 40 + snelheden vasthoud. En dat is nodig voor volgende week: Cycle Vision Amsterdam. Ik doe mee aan de 1-uurs-race. Meer lukt dat weekend niet, ik vier mijn verjaardag en we gaan naar de dutch Kate Bush. Leuk maar wel een vol programma dus. De fiets nog een beetje fine-tunen en hopen op droog fris weer zaterdag.

2 opmerkingen:

Mick zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Mick zei

Durano: Harder zelfs dan tuinslang want de waterleidingdruk is maar 3 bar.Eerder zo'n electrakabel voor door de tuin!
'Duro' betekent in ieder geval 'hard' in 't spaans dus ongetwijfeld iets soortgelijks in z'n Romaanse neventaaltje...
En met recht dus!